- Start
- Serwis
Serwis
A. Naprawy, remonty, modernizacje, przeglądy
Serwis jest naszą priorytetową działalnością.
Dokładamy wszelkich starań, by świadczone przez nas usługi serwisowe były fachowe, profesjonalne,
zgodne z obowiązującymi normami i przepisami. Na zgłoszenia serwisowe staramy się reagować szybko tj. przeciętnie do 48 godzin.
Ze względu na dużą ilość akcesoriów i podzespołów, które posiadamy w swoim magazynie jesteśmy w stanie wykonać większość napraw
w bardzo krótkim czasie, a typowe usterki usuwamy podczas jednorazowej wizyty nawet „od ręki”, gdyż nasi serwisanci wyjeżdżając w teren wyposażeni są w dużą ilość części.
Zajmujemy się:
- naprawami doraźnymi
- kompleksowymi remontami
- modernizacjami poprawiającymi bezpieczeństwo i funkcjonalność urządzeń dzięki wykorzystywaniu w naprawach akcesoriów i rozszerzonych układów sterowania
- doborem nowych urządzeń w miejsce zużytych, wycofanych z eksploatacji uwzględniających potrzeby i miejscowe uwarunkowania zabudowy
- przeglądami serwisowymi gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi, które są potwierdzane
- protokołami zawierającymi wykaz wykonanych prac oraz zalecenia ewentualnych napraw
Serwisujemy takie urządzenia jak:
- bramy segmentowe
- bramy harmonijkowe
- bramy rolowane
- bramy szybkobieżne
- bramy przeciwpożarowe
- bramy przesuwne i dwuskrzydłowe
- stanowiska przeładunkowe (rampy przeładunkowe, fartuchy uszczelniające)
- szlabany
- stoły nożycowe
- rolety
- kraty rolowane
- napędy do bram
- okna i drzwi (regulacje)
B. Umowy serwisowe, obsługa serwisowa firm i klientów indywidualnych
Zarówno firmom jak i klientom indywidualnym oferujemy bardzo korzystną formę współpracy serwisowej. Jest nią umowa serwisowa.
Korzyści z zawarcia umowy serwisowej:
- daje możliwość ustalenia indywidualnych warunków dotyczących napraw serwisowych lub przeglądów.
- gwarantuje klientowi niezmienność warunków umowy przez cały okres jej trwania
- gwarantuje szybką reakcję na zgłoszoną awarię
- gwarantuje szybkie usunięcie usterki a jeśli naprawa wymaga użycia specjalnych części lub podzespołów szybkie ich zamówienie
- może być zawarta na czas określony lub nieokreślony a także może być umową jednorazową podpisaną na potrzeby np. jednorazowego przeglądu i konserwacji urządzeń.
Umowa zawiera m.in.
- określenie czasu zdiagnozowania usterki lub jej usunięcia
- określenie terminu przystąpienia do naprawy serwisowanego urządzenia
- określenie harmonogramu oraz kosztów przeglądów i konserwacji urządzeń
- opis czynności wykonywanych podczas przeglądu
- określenie stawki za dojazd dla napraw odpłatnych
- określenie stawki roboczogodziny serwisowej dla napraw odpłatnych
- określenie cen podstawowych części zamiennych – na życzenie
Obsługa serwisowa firm i klientów indywidualnych
Awarię mogą Państwo zgłosić:
- e-mailem
- telefonicznie
- faxem
Na zgłoszenie serwisowe reagujemy niezwłocznie a termin usunięcia usterki staramy się ustalić szybko i w dniu dogodnym klientowi.
Każda naprawa urządzenia zakończona jest podpisaniem protokołu odbioru, w którym klient stwierdza poprawność wykonania naprawy/montażu i może wskazać ewentualne uwagi.
Przeglądy serwisowe i konserwacje urządzeń przeprowadzane są w oparciu o tzw. karty czynności serwisowych, które są wykazem czynności, części i podzespołów, które należy poddać przeglądowi i konserwacji. Po każdym przeglądzie w karcie czynności wskazywane są ewentualne zalecenia napraw lub elementy konieczne do wymiany.
Klienci, którzy współpracują z nami w oparciu o umowę serwisową otrzymują dodatkowo książkę przeglądów i napraw serwisowych. Jest ona zakładana indywidualnie dla każdego klienta i oprócz tego odrębnie dla każdego obiektu serwisowego – urządzenia, które klient posiada (np. dla bramy, automatu, szlabanu, itp.). Po każdym przeglądzie lub naprawie klient otrzymuje wykaz czynności, które zostały wykonane oraz wpis do książki serwisowej.